Welcome to Annaloq Fotografik!

"To photograph is to appropriate the thing photographed. It means putting one’s self into a certain relation to the world that feels like knowledge, and therefore like power." Susan Sontag

Now, enjoy my blog!

Isnin, 28 September 2009

My Village House | Entry For The Aidilfitri 2009

Salam kepada semua yg terlintas di blog ini...entry kali ini aku paparkan sekeping gambar rumah aku di kampung...yakni rumah mak bapak aku ler...gambar ni diambil semasa aku beraya di kampung baru2 ni....dan selepas pada entry ini akan menyusul beberapa gambar yg sempat aku snap sewaktu pulang beraya...dari sambutan raya, majlis pertunangan hingga le ke majlis perkahwinan kawan aku...hmm....cuti seminggu di kampung amat bermakna kali ni.....rasa cam cepat bebenor masa berlalu....jadi....coming soon terimalah 'Aidilfitri 2009', 'Malam Sambutan Aidilfitri Kampung Banggol Batu', Majlis Pertunangan Hadi dan Ika' serta 'Majlis Perkahwinan Khairol dan Isteri'.......terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan