Welcome to Annaloq Fotografik!

"To photograph is to appropriate the thing photographed. It means putting one’s self into a certain relation to the world that feels like knowledge, and therefore like power." Susan Sontag

Now, enjoy my blog!

Ahad, 12 Julai 2009

Welcome Back ANNALOQ to Kuala Lumpur

Entah apa nasib aku dah best2 dok Ipoh kena tukar balik ke KL...sungguhpun ianya disebabkan nak tinggal bersama wife tapi kenapa KL gak yang jadi destinasinya.....mungkinkah ada hikmah disebalik semua ini...ataupun sengaja Tuhan ingin menguji hidup aku menempuh ranjau yang berliku di kotaraya KL ni....entah....hope aku ngan wife leh tempuh kehidupan ni dengan tabah....amin....

1 ulasan:

  1. Sabona'eh aku xleh tgk gamba ko nie...sbb komp kt ofis aku byk blok 'eh..yg mano ado yo buleh tgk nih..jd ko keno upload dlm FB jugak la...iyo?..pasal pindah tuh..byk2la saba..ado hikmahnyo tuh..huhu..aku doakan ko iye?..

    BalasPadam