Welcome to Annaloq Fotografik!

"To photograph is to appropriate the thing photographed. It means putting one’s self into a certain relation to the world that feels like knowledge, and therefore like power." Susan Sontag

Now, enjoy my blog!
Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 29 Mac 2009

Galeri Sultan Azlan Shah, Kuala Kangsar







Galeri Sultan Azlan Shah ni terletak di Kuala Kangsar Bandar Di Raja...berhampiran ngan Istana Iskandariah, Masjid Ubudiah dan Madrasah Idrisiah...sape2 tak penah datang tu digalakkanlah datang coz ia menampilkan sesuatu yang berbeza berkaitan ngan salasilah keluarga Sultan Azlan Shah serta diri Baginda sendiri. Galeri ini dihias cantik dan kemas serta sesuai untuk golongan dewasa dan kanak2...Sesiapa yang bernasib baik kadang2 leh terserempak ngan Sultan Azlan Shah yang kebiasaannya datang juga mencemar duli melawat galeri ini....bagi aku secara jujurnya, galeri ni memang gempak...kagum aku dibuatnya...cheers!



4 ulasan:

  1. gambar dah chun tu..tapi kenapa disengetkan..

    tapi aku suka colour gambar2 ni..hehe

    dah update : http://blog.undermysin.com <- sila lah jenguk2

    BalasPadam
  2. salam annalog...hang join ka class bulan April yg kat Penang tu...kalau hang join jumpa aku kat sana...

    BalasPadam
  3. salam bro,
    jom minum lepak
    aku di silibin nih haha
    boleh sembang :)

    BalasPadam
  4. selamat meninggalkan fotopages...

    BalasPadam